B2ST’s KiKwang shared about his first kiss in 'Twenty Years Old'

   

B2ST's KiKwang shared about his first kiss. and the cast and staff of CJ E&M’s Twenty Years Old participated in the press conference held at the CGV Theaters in Yeouido.

After talking about the kiss scenes in the drama, KiKwang was asked about his real first kiss.

“I’m a person, so I must have done it, right?” said KiKwang. “I had my first kiss when I didn’t know how to do anything or how anything was supposed to be like, so I think I did it very naively.”

He added, “But I remember that my heart was beating as if it was ready to explode. When I went home, I kept jumping up and down on my bed all day.”

On his first drama kiss scene, he said that he felt very awkward and nervous because he has never done it before. “I saw the kiss scene, and I’m a little worried that it might appear too stimulating,” said KiKwang with a laugh.

There were no NGs with the kiss scene..

드라마에서 키스 장면에 대해 이야기를 한 후에, 기광는 자신의 실제 첫 키스에 대해 질문했다.

"나는 사람이야, 그래서 그것을 수행해야합니다, 그렇지?" 기광말했다. "나는 어떤 방법이나 무엇을 같이해야했는데 작업을 수행하는 방법을 모르는 경우 내 첫 키스를했다, 그래서 내가 매우 순진했다고 생각."

그는 추가, "그러나 나는 그것이 폭발 할 준비가 것처럼 내 마음을 치는 것을 기억한다. 내가 집에 갔을 때, 나는 하루 종일 침대에 위아래로 점프 있었다. "

그의 첫 번째 드라마 키스 장면에서 그는 전에 그것을 한 적이 있기 때문에 그는 매우 어색하고 긴장 느꼈다고 말했다. "나는 키스 장면을보고, 나는 그것이 너무 자극 나타날 수있는 약간의 걱정,"기광는 웃으며 말했다.

키스 장면 더 NGS가 없었다 ..

Popular Posts