TVXQ wants to set example for Other Idols Interview for @star1

                             atstar1 0314 tvxq 2
TVXQ recently posed for the March edition of @Star1 and sat down for a heart-to-heart interview about their idol life.

Yunho started off with, “An idol has a short lifespan? I’ll prove that it’s not true.” He continued, “I want to communicate as an artist for a long time. As singers like us, who have been on the scene for ten years, should keep being active and become models for others.”

Changmin also added, “There are a lot of worries for idols having a short lifespan. I want to prove to the many people that there are cases that are not like that, especially in this fast-changing age.”

He continued “Even if we’re not where are now, I hope to become a singer that others can look up to later on.”

Yunho also said, “My goal is to have more detailed aspirations. My dream hasn’t changed since I was 19 years old. But I want to be more detailed.”

Changmin said : who debuted at the age of 16, commented, “It still hasn’t hit me. I used to want to age quickly before but now it’s not like that.” He continued, “I don’t think I’ll try to act more serious now that I’m at a certain age.”




                       TVXQ Wants to Set Example for Other Idols, Poses for @star1


동방신기 는 최근 @ Star1 의 3 월 판 에 제기 하고 자신의 아이돌 생활 에 대한 솔직한 인터뷰 앉았다.

유노윤호 는아이돌 짧은 수명이있다 " , 진형 ? 나는 그것이 사실이 아니다 는 것을 증명 합니다 . 나는 오랫동안아티스트로 의사 소통을 하고 싶다 " 그는 계속했다 ." 10 년 동안 현장에 있었다 우리 같은 가수 로서 활동 을 보관 해야하며, 다른 사람을 위해 모델 이된다. "

창민 은 아이돌 짧은 수명 을 가진 에 대한 걱정 이 많이있다 "고 덧붙였다 . 나는 그렇게 하지 않는 경우 , 특히 이 빠르게 변화하는 시대에 있다는 것을많은 사람들 에게 증명 하고 싶다. "

그는 " 지금 여기서 우리가 아니더라도 , 나는 다른 사람이 나중에 까지 볼 수있는 가수 가 될 수 있도록 노력하겠습니다. " 계속

유노윤호 는 " 내 목표는 더 자세한 열망을 가지고있다 고 말했다. 나는 19 살 때부터 내 꿈은 변경되지 않았습니다. 하지만 더 자세한 되고 싶어요. "

창민이 는 말했다 : 16 세의 나이에 데뷔 한 , 그것은 여전히 나를 때리는 하지 않은 " 댓글을 달았습니다. 나는 전에 빨리 나이 에 할 하는 데 사용 하지만, 지금은 그렇게 하지 않습니다. 내가 지금은 어느 나이에 걸 더 심각한 행동 하려고합니다 생각하지 않습니다 " 그는 계속해서 ".

Popular Posts