VIXX Holds Successful Japan High Touch Event With 10,000 Fans

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VIXX has been making K-pop fans proud since debuting in 2012.
In order to celebrate their official debut in the Japanese music industry, VIXX held a high touch event in Kobe and Tokyo last week to promote their new album, meeting with 10,000 fans in the process.

The six-member K-pop group topped the Tower Record Album Chart and ranked No. 10 on the Oricon Weekly Chart on July 2 with the Japanese debut album, "DARKEST ANGELS."
VIXX also managed to grasp the hearts of fans in China with their appearance in the "Starwith K-pop Live in Guangzhou" event. Member Ken performed a solo piece by Jay Chou for their devoted fans during the event.

The group will be holding their first exclusive concert, "VIXX Live Fantasia [Hex Sign]," from July 18-20, according to Yahoo Celebrity Philippines.

VIXX has also been focusing on interacting with fans by doing some good in the world.
Member Leo, Ken, Ravi and Hyuk recently participated in the night-time filming for the sports-based charity event, "Shoot For Love," in lieu of the World Cup, according to the publication hellokpop.

"Shoot For Love" aims to raise funds and awareness for pediatric cancer patients. The campaign installed a soccer field where citizens are encouraged to shoot goals to raise funds for patients.

"VIXX's agency Jellyfish ask for unnecessary personal information, fan managers speak abusively towards fans, show poor hosting of the group's showcase and fan club inauguration, and neglect the fan café and do not communicate with fans," wrote VIXX's fans.
They added, "Although we have consistently requested for such matters to be corrected, the agency continues to allow them to occur and is just trying to wrap up this situation by putting forth a DVD sale and fan signing event posting. . . We cannot see this in any way other than that Jellyfish does not recognize fans as VIXX's partner and is trying to use VIXX to silence the matter."

VIXX는 2012 년 데뷔 이후 자랑하는 K-팝 팬을 만들고있다.
일본 음악 업계에서 공식 데뷔를 축하하기 위해, VIXX 과정에서 10,000 팬을 만나고, 자신의 새 앨범을 홍보하기 위해 지난 주 고베와 도쿄에서 하이 터치 이벤트를 개최했다.

여섯 멤버 K-팝 그룹은 타워 레코드 앨범 차트를 얹어 일본 데뷔 앨범으로 7 월 2 일 오리콘 위클리 차트 제 10 위 "어두운 천사."
VIXX는 "광주에서 라이브 Starwith K-팝"이벤트에서 자신의 모습과 중국 팬들의 마음을 파악 할 수 있었다. 회원 켄은 이벤트 기간 동안 자신의 헌신적 인 팬 제이 추에 의해 솔로 부분을 수행.

그룹의 첫 단독 콘서트를 개최 할 것 "VIXX 라이브 판타지아 [육각 로그인],"야후 연예인 필리핀에 따라 7월 18일에서 20일까지에서.

VIXX는 또한 세계에서 좋은 일을하여 팬과 상호 작용에 초점을 맞추고있다.
회원 레오, 켄, 라비와 혁은 최근 게시 ..에 따라, 월드컵 대신에 "사랑을 쏴", 스포츠 기반의 자선 이벤트에 대한 촬영 야간에 참가했다.

"사랑을 쏴은"자금과 소아 암 환자에 대한 인식을 제고하는 것을 목표로하고있다. 이 캠페인은 시민들이 환자를위한 기금을 마련하기 위해 목표를 촬영하는 것이 좋습니다 축구장을 설치.

"VIXX의 기관 해파리 팬 매니저가 팬을 향해 함부로 말을별로 그룹의 쇼케이스 및 팬 클럽 취임 호스팅 및 방치 팬 카페를 표시하고 팬들과 함께 소통하지 않는, 불필요한 개인 정보를 요구,"VIXX의 팬을 썼다.
우리는 지속적으로 수정되는 등의 문제에 대해 요청했지만 그들은 ", 추가, 기관 그들이 발생할 수 있도록 계속 그냥 DVD 판매 및 팬 사인회 전기를 기울이고 이러한 상황을 감싸도록 노력하고있다 ... 우리는 볼 수 없습니다 그 해파리 이외의 다른 방법으로이 VIXX의 파트너로 팬을 인식하지 않고 문제를 침묵 VIXX을 사용하려고합니다. "

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