Super Junior’s Sungmin confirms marriage with Actress's Kim Sa Eun on december

                     

On October 14th, Super Junior’s official homepage, member Sungmin confirmed the news of his upcoming marriage on December 13.

“Hello, this is Sungmin. How should I start… I’ve thought about what to say for my first sentence countless times. After writing and erasing over and over again, the thoughts and voices of all the people I’m thankful for are coming up. With a heavy and careful heart, I’m writing this letter.

Everyone, I’m getting married on December 13. It makes me sad thinking about all the fans that must have been alarmed at the news. I wanted to personally break the news, but while thinking about how I should tell my good friends and loving E.L.F, the news reports came out first, and I’m really sorry for that.

Before revealing this news, I thought about it a lot, not because I was scared of the decision I had made, but because I was worried for the people I’m thankful for being shocked and hurt at the news. I’m a little bit late, but with the love and trust you’ve given me, I’ve gained the courage to relate the news.

I’m so thankful for all of you that have stood by me, watching the nothing that I was grow and mature, and I wanted to tell you all that I love you.

To everyone who has helped me until now, and to my fellow members and company that trust and support my decision, I am sincerely thankful. Continuing my activities, I’ll do my best to return everyone’s love and support.”

Witnesses said, “Sugmin was wearing a hat pulled on very low, to be discreet, and the two looked as if they were dating.”

Netizens have been speculating that the two were dating through their social profiles, couple uniforms and more.

Kim Sa Eun’s agency confirmed the relationship, according to TV Report, stating that the two are in beginning stages of their relationship.

Super Junior’s Sungmin and Kim Sa Eun are reportedly in a relationship. The two met through the musical, “The Three Musketeers”, and were previously spotted on an alleged date watching the musical, “Priscilla”.

10 월 14 일, 슈퍼 주니어 공식 홈페이지, 멤버 성민 년 12 월 13 일에 그의 곧 결혼 소식을 확인했다.

"안녕하세요,이 성민입니다. 내가 시작해야 ... 어떻게 내 첫 번째 문장을 몇 번이나 말할 무엇에 대해 생각했습니다. 또 다시 쓰는 이상 지우고 후 모든 사람들의 생각과 목소리가 나는 오는 아르에 대한 감사 해요.무겁고 조심 심장, 나는이 편지를 쓰고 있어요.

모든 사람은, 나는 그것은 나에게 소식에 놀라지되어 있어야 모든 팬에 대한 슬픈 생각을하게 12월 13 일 결혼 해요. 나는 개인적으로 소식을하고 싶었지만, 내 좋은 친구가 말해 ELF 사랑하는 방법에 대해 생각하는 동안, 뉴스 보도는 첫번째 나와서, 나는 그것에 대해 정말 죄송합니다.

이 소식을 공개하기 전에, 내가 만들었다 결정의 겁없는 때문에 나는 그것에 대해 많이 생각하지만 난 사람들을 위해 걱정 때문에 나는 소식에 충격과 상처를 받고 감사 해요. 내가 좀 늦게지만, 사랑으로 당신이 내게 준 신뢰, 나는 뉴스를 관련 용기를 얻었다.


나는 성장하고 성숙 된 아무것도보고하지, 내 옆에 서있는 당신의 모든 너무 감사 해요, 난 당신에게 내가 당신을 사랑하는 모든 말을하고 싶었어요.

지금까지, 그리고 신뢰하고 내 의사 결정을 지원하는 동료 회원들과 회사에 날 도와 준 모든 사람에게, 진심으로 감사드립니다. 내 활동을 계속, 나는 모두의 사랑과 성원에 보답하기 위해 최선을 다하겠습니다. "

목격자들은 " 성민이 모자 신중로, 매우 낮은 온 당겨 입고, 그들이 데이트하는 것처럼이 보였다"고 말했다.

네티즌이 자신의 사회적 프로필, 커플 유니폼 등을 통해 데이트를 한 것으로 추측되고있다.

김 사 은혜의 기관이이 관계의 단계를 시작하기로 예정임을 알리는 TV 리포트에 따르면, 관계를 확인했다.

슈퍼 주니어의 성민과 김 사 은혜는 관계가 보도합니다. 두 사람은 "삼총사"음악을 통해 만났고, 이전에 음악, "프리실라"를보고 주장 일에 발견되었다.

Popular Posts