2NE1's CL Explains the Reason Behind the Nude Scene in “Missing You” MV

 
2NE1's CL has revealed the reason behind the nude scene in the music video for their new single, “Missing You, look photo below...

CL said through YG entertainment, “I wanted to show the sincerity of loneliness when you’re by yourself and the feeling of flying after letting everything go as it was.”

She explained that there were no clothes that seemed to completely fit with Missing You.

“It’s a song that makes my heart pound and this is one of the songs that I particularly cherish. While I was recording it, I thought about my members a lot.”

Sandara also stated, “In one of Park Bom’s parts, she sings, ‘The love of my youthful days is now coming to an end.’ I wasn’t able to see the recording process, but I heard it during an additional recording and I started to cry without realizing it.

 I think I cried a lot at the thought that one day, the sadness of parting will eventually come and I realized how special the time now is.”

Meanwhile, 2NE1 is currently promoting Missing You. in March of next year, 2NE1 will be going on a world tour, starting with Seoul and Hong Kong, and going through Taiwan, Singapore, Malaysia, Japan

Check out MV [ "Missing You" (그리워해요)]

2NE1 의 CL '그리워해요' , 그들의 새로운 싱글 의 뮤직 비디오 에서 누드 장면 뒤에 이유 를 밝혔다

YG 엔터테인먼트 를 통해 CL 은 "나는 당신이 자신과 그렇게되면서 모든 이동 시키는 후 비행의 느낌 으로 가되면 외로움 의 성실 을 보여주고 싶었다 "고 말했다.

그녀는 당신 이 누락 된 완전히 맞는 듯 이기도 해 더 옷 이 없었다 설명했다.

" 그건 내 가슴을 설레 만드는 노래 그리고 이것은 내가 특히 그건 소중히 노래 중 하나입니다. 나는 그것을 기록하는 동안, 나는 내 회원들에 대해 많이 생각했다. "

산다라 또한 , 명시된 내 젊은 날의 일 의 사랑이 이제 끝 나가고 있다. "나는 녹음 과정 을 볼 수 없었다 " 박봄 의 부분 중 하나 에서 , 그녀는 노래 " ,하지만 난 당신의 기록 및 추가 하는 동안 그것을 들어 나는 그것을 실현하지 않고 울기 시작했다.

   
                     
  
  
  

Popular Posts