Block.B’s Zico apologizes for Thailand Incident once again

                    zico radio star 031914

On March.19th , Block B‘s Zico is recent guest on “Radio Star” and once again apologized for his actions in Thailand in 2012.

The MCs mentioned, “There was an issue about speaking too rashly in Thailand but tell us in detail what happened.”

Zico answered, “At the time, there was a big flood in Thailand. But back then, I was young and I was just trying to make the interview fun when I made the mistake. I didn’t even know such a big thing happened and when the reporter asked, ‘Please give some words of comfort to your Thailand fans,’ I made a joke.”

Her said “I want to apologize once again right now.”

Meanwhile, other guests on this week’s “Radio Star” included Heo Ji Woong, Hong Jin Ho and Simon D.

블락비의 지코는 "라디오 스타" 에 최근 손님입니다 다시 한 번 2012 년 태국에서 자신의 행동에 대해 사과했다.

MC는 "태국에서 너무 경솔하게 말할 수 있지만, 무슨 일이 있었는지 자세히 알려에 대한 문제가 발생했습니다."언급

지코는 태국에 큰 홍수가 있었다, 당시 "대답했다. 그러나 그때, 나는 어린 시절 나는 단지 내가 실수를했을 때 인터뷰 재미를 만들려고 노력했다. 난 그런 큰 일이 일어 모르고 기자가 물었을 때 '당신의 태국 팬들에게 위로의 일부 단어를주십시오,'나는 농담을했다. "

그녀는 "나는 지금 다시 한 번 사과하고 싶다"고 말했다.

한편, 이번 주 "라디오 스타"에 다른 손님은 허 지 웅, 홍콩 진 호 사이먼 D.....

Popular Posts