SHINee's Taemin open up about his solo album concept for 'The Celebrity'

                 

SHINee's Taemin left fans unprepared for the 'danger' of swooning over him in his charismatic pictorial for 'The Celebrity's September issue!

During his interview with the magazine, Taemin opened up about his album concept, "I changed my makeup and hairstyle for a fairly strong style.

 Although fans know already, I thought it would be nice to show who I am to those who don't know me... I wanted to show my growth musically with a color that makes people think of Taemin."

         Embedded image permalink

샤이니의 태민은 '연예인의 9 월 문제에 대한 자신의 카리스마 넘치는 화보에서 그를 기절의'위험 '에 대한 준비가 팬을 왼쪽으로! 

잡지와의 인터뷰에서, 태민은 "그의 앨범 개념에 대해 입을 열었다 나는 상당히 강한 스타일 내 메이크업과 헤어 스타일을 바꿨다. 

  팬들은 이미 알고 있지만, 나는 ... 나는 사람들이 태민을 생각하게하는 색으로 음악적으로 나의 성장을 보여주고 싶었다 그것이 내가 나를 모르는 사람들에게 내가 누군지 보여 좋을 거라 생각 했어요. " 

Popular Posts